biodermic_dermocosmetics ❤️




Jakiś czas temu zostałam ambasadorką @biodermic_dermocosmetics  
Jest to namiastka profesjonalnych zabiegów kosmetycznych, na które możemy sobie pozwolić każdego dnia w domu. W kosmetykach można znaleźć aktywny kolagen, który jest kluczem do zachowania młodości. Kwas hialuronowy sprawi, że możemy podziwiać swoją gładką i sprężystą skórę.




W mojej paczce znalazły się:

1. Hyaluronic acid series day cream- krem na dzień z kwasem hialuronowym - nawilża i napina skórę, wygładza drobne zmarszczki i nierówności, chroni przed nadmierną utratą wody z naskórka. Działa łagodząco, niwelują suchość skóry.

2. Collagen series night cream- krem na noc z kolagenem morskim - przywraca skórze jędrność, sprężystość, zmniejsza nadmierną utratę wody, intensywnie wygładza, niweluje działanie wolnych rodników, znacznie łagodzi stany zapalne.

3. Aloe mask - maska aloesowa - zawiera niezbędne witaminy A,C i E, nawilża, sprawia że skóra jest elastyczna i jędrna, doskonale łagodzi podrażnienia.


Seria tych kosmetyków sprawdziła się u mnie w 100%. Mam cerę mieszana ze skłonnością do tłustej, od momentu gdy stosuje kremy skóra znacznie się poprawiła, przestałam się bardzo świecić. Kondycja cery jest o wiele lepsza, wygląda zdrowo i jest dobrze nawilżona. Z ręką na sercu mogę polecić kosmetyki marki BioDermic Dermocosmetics

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

Przesyłeczka