Kolorowa jesień


Witajcie w niedzielne popołudnie ;)


Ostatnio nawiązałam współprace z marką Lida


Kilka słów o firmie
Marka Lida DBA O KAŻDĄ KOBIETĘ skoncentrowaliśmy się na Paniach, którym wyjątkowo trudno jest znaleźć wygodne i modne rajstopy ze względu na nietypową figurę. To właśnie im dedykujemy swoje starania, to właśnie one są źródłem naszych inspiracji. Pomysł kolekcji rajstop dla kobiet w ciąży zrodził się w 1997 roku. Lata badań, testowania rajstop przez przyszłe mamy w szkołach rodzenia oraz udoskonalania i poszerzania linii produktów kolekcji przyczyniły się do wielkiego sukcesu Kolekcji MATERNITY.
Kolejnym krokiem zgodnym z ideą firmy było stworzenie kolekcji SIZE + - dla kobiet o większych,  niestandardowych rozmiarach. Chcemy dać im szansę poczuć się wyjątkowo i atrakcyjnie, a przede wszystkim komfortowo w naszych wyrobach. Nie zapomnieliśmy również o Panach! Jesteśmy twórcą i projektantem ekskluzywnych rajstop MAN'S WORLD i getrów dla mężczyzn ACTIVE MAN. Nasze produkty przeznaczone są zarówno do użytku codziennego, jak i dla Panów aktywnych sportowo.


Dostałam przesyłkę, a w niej :





Rajstopy Plus Size jedne w kolorze niebieskim drugie w kolorze beżowo jasnym.


Z okazji, że w ten weekend była przepiękna, słoneczna pogoda, postanowiłam wybrać się na sesje zdjęciową i zrobić stylizację z niebieskimi rajstopami, bo bardzo przykuły moją uwagę.





KLIK

Rajstopy pasują do różnych jesiennych stylizacji, ożywiają naszą garderobę. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Miękka, matowa, wysoko gatunkowa mikrofibra zapewnia komfort noszenia oraz ładny efekt wizualny.
















Jeżeli i Wy zakochaliście się w rajstopach , zachęcam do obserwowania profilu na fb KLIK  możecie dowiedzieć się o wszystkich nowościach!

Zachęcam też do zakupów internetowych i zapoznania się z całym asortymentem marki Lida KLIK


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock