Pachnący post


Cześć!

Nawiązałam współprace z firmą Bispol , otrzymałam paczuszkę a w niej:





Kilka słów o firmie BISPOL : powstała ona w 1993 roku, a jej misją jak można przeczytać na stronie jest :
• Sprzedawać na rynku światowe towary najwyższej jakości, dające pełną satysfakcję klientom, przy zastosowaniu innowacyjnych technologii.
 
• Zarządzać w oparciu o zasady etyczne, zgodnie z polityką socjalną oraz dbać o środowisko naturalne.


Uwielbiam świeczuszki , mam ich w domu mnóstwo! Każdy zapach muszę mieć i wypróbować go.  Kiedy tylko otworzyłam wyczekiwaną paczkę było czuć przepiękny zapach unoszący się właśnie z otwartego pudełka. Te od BISPOL są idealne, ślicznie pachną. Gdy je zapalę po całym domu roznosi się zapach pomarańczy albo truskawki. 






KLIK





KLIK





KLIK


Świeczki mają taki swój urok, dom staje się cieplejszy .. Zwłaszcza na jesienne ponure wieczory ...









Świeczuszki zabieram ze sobą nawet do łazienki, by robiły ten spektakularny klimat ! Zapach pomarańczy skradł moje serce ;)





Jeżeli i wy lubicie świeczki zapachowe jak ja , to z całego serduszka mogę polecić wszystkim ich kupno!:) zapraszam do odwiedzenia fanpage BISPOL
oraz na oficjalną stronę BISPOLCANDLES <3


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock