Le Petit Marseillais - Żel pod prysznic



Cześć , jakiś czas temu zgłosiłam się na ambasadorkę do Le Petit Marseillais i zostałam jedną z nich z czego jestem bardzo szczęśliwa, nie zawiodłam się. Dzisiaj chciałabym polecić Wam żel truskawkowy z Le Petit Marseillais. Zawartość paczki to : Duży żel pod prysznic, 20 próbek oraz zaparzacz do herbaty w kształcie truskawki.






W środku znalazłam książeczkę ze szczegółami akcji, wyjaśnieniem dotyczącym filozofii marki, zadaniami Ambasadorki oraz wieloma innymi kwestiami. W środku znajdował się także list, żel pod prysznic i próbki, które będę mogła rozdać znajomym oraz przeuroczy zaparzacz do herbaty w kształcie truskawki.







Orzeźwiający żel pod prysznic Le Petit Marseillais Truskawka - jest oparty na składnikach pochodzenia naturalnego, z bidegradowalną bazą myjącą, neutralnym pH dla skóry. Jego lekka konsystencja tworzy delikatną, puszystą pianę podczas kąpieli. 

Zapach żelu pozwala nam dłużej cieszyć się latem. Gdy już za rogiem czeka na nas zima niezwykle fajnie jest na chwilę zapomnieć o chłodzie i wrócić wspomnieniami do bursztynowego słońca, letniej zabawy i słodkości, które zajadaliśmy na świeżym powietrzu. I to właśnie zapach pysznych gofrów z truskawkami z bitą śmietaną oraz  truskawkową polewą najbardziej kojarzy mi się z zapachem tego żelu od Le Petit Marseillais.









#truskawkowylpm 
#lpmprzedluzalato
#ambasadorkaLPM

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock