Mój kucyk Pony Moc zabawy


Cześć ;)

Dziś znów opowiem o Mediaservicezawada , dzięki współpracy o której pisałam Tutaj , dostałam prześlicznie ilustrowane książeczki.






Mój kucyk Pony Moc zabawy + mata i 12 figurek







 klik



Teraz jest w promocyjnej cenie za jedyne 47,99 zł !








Odkryj moc zabawy! W środku znajdziemy świetnie zilustrowane opowiadanie, 12 figurek i matę do zabawy!
Dzięki temu zestawowi przeżyjesz niesamowite przygody ze swoimi ulubionymi bohaterami!
Wesołe kucyki z Ponyville zawsze mają pełno pomysłów na to, jak spędzać razem czas! Piknik? Praca na farmie? A może wytworne przyjęcie na zamku? Każda z Was na pewno znajdzie coś dla siebie. Dołącz do grona kucykowych przyjaciółek i baw się razem z nimi. Na każdej stronie książeczki znajdziesz klapki - otwórz je, a barwny świat Equestrii odkryje przed Tobą swoje tajemnice. Z kucykami nigdy nie będziesz się nudzić! Odkryj z nami, co się kryje pod klapkami!


  • Nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko zachęcić do sięgnięcia po książeczki. Dobra zabawa gwarantowana ;)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock