PILOMAX



Cześć ;) 


Dziś troszkę o pielęgnacji naszych włosów. Osobiście bardzo dbam o swoje włosy - lubię gdy są nawilżone i zregenerowane. 
Dlatego polecam Wam kosmetyki Pilomax











MASKA KAMILLA WAX

KLIK


DZIAŁANIE: MASKA DO WŁOSÓW JASNYCH FARBOWANYCH I PO DEKOLORYZACJI. Przeznaczona do regeneracji włosów poddawanych koloryzacji. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości, rozdwajaniu i wypadaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.


MOJA OPINIA: Maska świetnie regeneruje włosy. Jest faktycznie bardzo wydajna. Robię sobie z niej maskę raz w tygodniu i noszę na głowie prze około godzinę. Do tego po każdym myciu mam ja na głowie dłuższą chwilę. Uważam, że jest rewelacyjna. Ładnie pachnie, ma imponujący skład. Przy comiesięcznym farbowaniu włosów, zawsze muszę je mocno nawilżać. Polecam.





SZAMPON WAX DAILY COLOURCARE WŁOSY FARBOWANE



KLIK



DZIAŁANIE: Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię. Nadaje im połysk, poprawia wygląd włosów.


MOJA OPINIA: Pokochałam ten produkt od pierwszego użycia. Ma fantastyczny zapach, który utrzymuje się jeszcze długo po umyciu. Szampon dobrze się pieni, przez co jest wydajny i pomimo częstego używania - wciąż jest obecny na półce. Nie plącze włosów, oczyszcza je. Włosy są miękkie, delikatne i pełne blasku. 




A Wy znacie , lubicie markę Pilomax ?  ;) 



Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock