Słodycze od MAKO


Hej! Lubicie słodycze? Ja jestem ich ogromną wielbicielką.Oczywiście w granicach rozsądku, bo najważniejszy jest przecież umiar ;)

Ostatnio trafiłam na stronę firmy MAKO. To producent słodyczy z Rogowa. W ich ofercie można znaleźć różne pyszności. 


http://www.makorogowo.pl/







Chrupiący wafelek w kształcie kubka wypełniony puszystym piankowym nadzieniem o smaku śmietankowym, zanurzony w polewie czekoladowej.



Doręczyciel nie obchodził się zbyt delikatnie z moją paczką, za co chciałam go od razu, przy pierwszej sposobności zastrzelić.







Małe, kolorowe gwiazdki bezowe do dekoracji i konsumpcji.





Wiecie jakie to pyszne? Obłędne! Kruchy wafelek i puszysta, śmietankowa pianka, to według mnie idealne połączenie. 




Słodkie krążki bezowe na spody do samodzielnego przygotowywania tortów bezowych bez pieczenia. Taki tort będzie lekki, słodki i łatwy w przygotowaniu. 



Gorąco polecam wam produkty firmy MAKO. Ich wyroby charakteryzuje wysoka jakość. Obsługa klienta również zasługuje na pochwałę !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

Przesyłeczka