Odmień swój telefon z Etuistudio.pl


Cześć! 

Paczuszkę dostałam od firmy etuistudio.pl. Jest to sklep, w którym można zakupić etui dla smartfonów i tabletów. Oprócz tego znajdują się również akcesoria tj. hartowane szkło, folie poliwęglanowe, kable.
Firma oprócz standardowych, klasycznych etui oferuje ogromny wybór materiału z czego ma być wykonane np. silikon, plastki, skóra, aluminium oraz wiele różnorodnych wzorów. Wszystko możemy dostosować pod siebie, a nawet zaprojektować. Na stronie dostępny jest darmowy kreator zdjęć online, dzięki któremu stworzycie własną, niepowtarzalną grafikę, która upiększy Wasze etui na telefon.


Zamówiłam model LG G4C etui - opowieści flamingów
Z wielką przyjemnością mogę stwierdzić, iż produkty cechuje wytrzymałość, solidne wykonanie. Jestem bardzo zadowolona z przedmiotu. Etui to świetny pomysł na odnowienie starego telefonu.  


KLIK

Naprawdę jestem zadowolona i z czystym sumieniem mogę polecić sklep etuistudio.pl. Ogromnym plusem jest duża różnorodność w modelach. Starannie zapakowana paczka dotarła do mnie błyskawicznie, w ciągu kilku dni. Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia własnego produktu i mam nadzieję, że odwiedzicie stronę. 



Zapewnij swojemu smartfonowi skuteczną ochronę i niepowtarzalny styl na jaki zasługuje. Wysokiej jakości cyfrowy nadruk podkreśli jego oryginalny wygląd. Szybki i łatwy dostęp zapewniają precyzyjne wycięcia oraz podwyższone ranty które chronią przed uszkodzeniami.
  • Wysokiej jakości cyfrowy nadruk
  • Silikonowe elastyczne etui - bezbarwne.
  • Wycięcia na niezbędne wejścia
  • Ochronny rant na aparat i ekran


https://etuistudio.pl/




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock