Piękne paznokcie z lakierami ORLY



Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje nowe odkrycie, które już zdetronizowało wszystkie inne podobne i do tej pory mi znane kosmetyki do paznokci. Mowa będzie o lakierach do paznokci marki ORLY. Przypuszczam, że większości z Was marka jest znana . Wiem, że wiele z Was ma przepiękne paznokcie, dlatego chciałam Was zainteresować właśnie tą wspaniałą i przynoszącą doskonałe efekty ofertą. 






Pierwszy w historii profesjonalny produkt all-in-one łączący preparat z kolorem. W odróżnieniu do tradycyjnego lakieru do paznokci, Breathable, dzięki formule Advanced Oxygen Technology tworzy na paznokciach przepuszczalną warstwę, która pozwala, by tlen i woda przenikały przez płytkę do łożyska. Zaawansowana technologia połączona z mieszanką olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C intensywnie nawilża, regeneruje zniszczone paznokcie oraz stymuluje ich zdrowy wzrost. Produkt zawiera składniki odpowiadające za przyczepność i połysk, dzięki czemu nie musisz używać bazy i topu.

Formuła 13 FREE nie zawiera szkodliwych składników takich jak: DBP (Ftalan dibutylu), Toluenu, Formaldehydu, kamfory, TPP (fosforan fenylu), MEHQ, żywicy formaldehydowej, parabenów, glutenu, składników pochodzenia zwierzęcego, Ethyl Tosylamide, Ksylenu i MIT(Metyloizotiazolinon).

Wszystkie kolory ORLY są wegańskie.






Lakiery Orly zachwyciły mnie od pierwszego wejrzenia, mianowicie po raz pierwszy zobaczyłam je w internecie, przepiękne kolory, spora pojemność, cena aż tak nie wygórowana jak na profesjonalny lakier. Mam ich spora kolekcję i jestem nimi zachwycona, a mianowicie:

-zależnie od rodzaju (bo są różne rodzaje: kremowe, z brokatem, perłowe, matowe... pięknie prezentują się na paznokciach
-piękny połysk i blask
-duża gamma kolorów
-trwałość do 2 tygodni, u mnie nawet więcej
-po pomalowaniu szybciutko schną, dosłownie w mgnieniu oka! dlatego paznokieć jest starannie pomalowany i nie rozmazuje się!
-duża pojemność która starczy na długo, nie wysychają w buteleczce po otwarciu
 Najważniejsze: nie szkodzą paznokciom, nie uszkadzają płytki paznokciowej i nie wysuszają.


 Macie własne doświadczenia z marką ORLY?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powrót do dzieciństwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock