Pokochaj swoje cia艂o ! dieta sokowa NUJA




Tw贸j sekret na bycie fit ?? To dieta sokowa NUJA 馃嵐 


Jest to dieta/detoks sokowy, kt贸ry powinien pom贸c nam schudn膮膰, 
oczy艣ci膰 organizm z toskyn, wyregulowa膰 trawienie, zr贸wnowa偶y膰 poziom alkaiczny, pozby膰 si臋 z艂og贸w w jelitach , zyska膰 dodatkow膮 energi臋 czy te偶 przyspieszy膰 metabolizm.






Te soczki pomog膮 Ci :
◽ schudn膮膰
◽ oczy艣ci膰 organizm z toksyn
◽ wyregulowa膰 trawienie
◽ zr贸wnowa偶y膰 poziom alkaiczny
◽ pozby膰 si臋 z艂og贸w w jelitach
◽ uzupe艂ni膰 witaminy i mikroelementy
◽ zyska膰 dodatkow膮 energi臋

◽ przyspieszy膰 metabolizm 



Wypijaj soki w r贸wnych odst臋pach czasu, najlepiej co 2-3 godziny ⌛ 馃槉 

Ja pi艂am o 8:00, 10:30 , 12:30 , 14:30 , 16:30 i 19:00 w takiej kolejno艣ci jak s膮 u艂o偶one soczki czyli : 
◽ MOJE SZCZ臉艢CIE 
◽ MOJA M艁ODO艢膯 
◽MOJA MI艁O艢膯 
◽MOJE PI臉KNO 
◽ MOJA SUPERMOC 
◽ MOJA ROZKOSZ 馃嵐


Diet臋 sokow膮 powinno si臋 stosowa膰 raz w miesi膮cu wtedy b臋dzie najbardziej efektywna!




Je艣li zdecydujesz si臋 na tak膮 diet臋 pami臋taj aby ca艂y dzie艅 pi膰 same soczki ( nic nie je艣膰 ) je艣li dos艂ownie "umierasz z g艂odu" zjedz dodatkowo jaki艣 owoc lub warzywo , mo偶esz pi膰 herbat臋 i czarn膮 kaw臋 + woda inaczej dieta nie b臋dzie dzia艂a膰 je艣li zdecydujesz si臋 na jakikolwiek posi艂ek.


Przetestowa艂am i stwierdzam, 偶e te napoje s膮 wr臋cz cudotw贸rcze polecam wszystkim na natychmiastowe orze藕wienie i popraw臋 humoru!


Dodatkowo teraz macie u firmy nujalove -7% na soczki wi臋c naprawd臋 warto skorzysta膰 z okazji 馃槉

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powr贸t do dzieci艅stwa - Sweetmania

VICTORIA CYMES

NovaClear Urban Sunblock